Nabízíme tyto balíčky
Komplex
Službou „Komplex“ nabízíme klientům-zadavatelům komplexní administrativní zajištění zadávacího řízení dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších a prováděcích předpisů., příp. dle pravidel jednotlivých dotačních programů. Poskytujeme poradenské služby ke každému jednotlivému úkonu provedenému zadavatelem jak při přípravě, tak při samotném průběhu zadávacího řízení.
Služba „Komplex“ obsahuje zejména:
- Poradenskou činnost v oblasti zadávaní veřejných zakázek a veřejných zakázek malého rozsahu zadávaných dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů a souvisejících předpisů a metodik.
- Zpracování předběžného oznámení v informačním systému a zajištění jeho zveřejnění.
- Zpracování oznámení zadávacího řízení, zpracování výzvy k podání nabídky.
- Zajištění zveřejnění oznámení zadávacího řízení v informačním systému a u nadlimitních veřejných zakázek i v Úředním věstníku Evropské unie.
- Přijímání žádostí o účast.
- Zpracování zadávací dokumentace včetně klasifikace veřejné zakázky dle CPV.
- Předání zadávací dokumentace zájemcům.
- Přijímání nabídek včetně vyhotovení všech potřebných dokumentů.
- Otevírání obálek s nabídkami včetně vyhotovení protokolu o otevírání obálek.
- Příprava čestných prohlášení členů (náhradníků) hodnotící komise, příprava rozhodnutí o jmenování člena (náhradníka) hodnotící komise, návrh jednacího řádu hodnotící komise.
- Vyhotovení podkladů pro hodnocení nabídek pro hodnotící komisi.
- Vyhotovení protokolů z jednání hodnotící komise.
- Vyhotovení závěrečné zprávy o posouzení a hodnocení nabídek.
- Oznámení o přidělení veřejné zakázky všem uchazečům.
- Spolupráce při uzavírání smlouvy s vybraným uchazečem.
- Zveřejnění výsledků zadávacího řízení v informačním systému.
- Zpracování zprávy zadavatele o průběhu zadání.
- Vyhotovení archivní dokumentace o průběhu zadání.
Úspěšný uchazeč
Služba „Úspěšný uchazeč“ je určena uchazečům o přidělení veřejné zakázky – potenciálním dodavatelům. Zkušenosti, které jsme získali z procesu vybírání vítězných uchazečů o veřejnou zakázku, nám umožňují kvalifikovaně rozpoznat možná úskalí podávání nabídek a vyvarovat se tak procesních i formálních chyb.
Právě takovéto chyby mají často za následek vyloučení uchazečů ze zadávacího řízení. Službou „Úspěšný uchazeč“ pomáháme uchazečům o veřejnou zakázku při tvorbě nabídky, příp. při jejích opravách. Tím předcházíme zcela zbytečnému vyloučení účastníků ze zadávacího řízení.
Uchazečům, kteří byli vyloučeni, nabízíme zpracování námitek při porušení zákona úkonem zadavatele.
Školení pro veřejnost
Školení jsou určena pro podnikatele, začínající podnikatele, osoby uvažující o zahájení podnikatelské činnosti, a stejně tak pro pracovníky a management podniků, státních institucí a širokou veřejnost.
Cílem je poskytnout účastníkům základní přehled o právu veřejných zakázek a právních normách platných v České republice vztahujících se k jejich problematice. Účastníci budou seznámeni s problematikou právních režimů veřejných zakázek, dostane se jim informací o přípravě i realizaci, řešení atypických situací a zkušeností z praxe.
Zakázková nemocnice
Tímto produktem nabízíme klientům řešení krizových situací, tedy situací, kdy je zadavatel v tísni a nedokáže již svou veřejnou zakázku nadále administrovat sám. V takovém případě nabízíme zpracování analýzy možných řešení nastalé situace či audit zadávacího řízení. Produkt „Zakázková nemocnice“ je jedinečný zejména rychlostí poskytnuté pomoci. Na přání klienta jsme schopni poskytnout akutní audit stavu vaší zakázky, a to buď na základě elektronické komunikace, telefonního hovoru nebo přímo na vámi zvoleném místě.
Dostali jste se při administraci veřejné zakázky do krizové situace? Jsme tu pro vás! Kontaktovat nás můžete na e-mailové adrese: info@presley-tender.cz.
Cena konzultační hodiny je 1000 Kč bez DPH